Aku Sedih Sangat :(






I will not forget what you're doing to me 


Hye awak-awak semua , hari ni nak story mory cket . hurmm :( aku sedih giler hari ni . Sepatutnye aku happy lha sebab ayah aku treat aku mkn besar mlm ni tapi aku tak taw kenape aku jadi badmood sangat . Aku kene marah oleh someone , aku paling benci kene marah . Sebab tu aku badmood sangat , depan mak and ayah aku habis cover sebab tak mau diowg taw aku badmood . Sampai hati dye marah aku kan , rase nak bagi sepakan percuma je atas muke dye tu . Buat aku sakit hati je , ingat aku ni ape nak marah aku bagai . Huh ! Sabar je lha fatin , buat tak taw da . Oam macam tu tak boleh layan sangat , semakin menjadi-jadi . Tapi aku tetap sedih taw , aku tak taw kenape . Ape lha nak jadi dengan aku ni , cepat sangat terase . Senang je kau kan , lepas marah-marah aku , boleh pulak kau mintak maaf . Aku paling benci camtu , kau ingat aku xde perasaan ke hah ! Grrrrr ><  Sial lha kau ! Pegy mampus lha , ade aku heran ke kau xde un atas dunia ni . Baka ! Tapi bodoh gak an aku trase sangat tu pe kes . Adess -.- bodoh gak aku ni , sokey lha aku akan try lupekan incident tuu . Lagi un tak penting gak aku pegy fikir sangat hal tuu . It's a stupid thing . Kdaa , lupekan semua tuu . huhu . Okea lha para readers sekalian , sampai sini je aku story mory . Malas da nak taip banyak-banyak sebab korang semua un bukan suke sangat bace cerita yang panjang-panjangkan , hehe . Ey fatin , kau berlagak cam kau taw semua benda kan . Yelar-yelar , aku tak taw pape un , buat-buat pandai je , ngee ;) Okea lha para readers , sampai sini je . Kalau aku rajin , aku story mory lha lagi . Kbhai , muahhh cket :*

Kalau Korang Suke Hit Like

No comments: