Merentas Desa + Arwah Adik



Hye babe :) Rinduu aku ta ? auch >< Sori , aku prasan cket malam nim . hehe . Da lame kan aku ta update blog aku nim , aku sedikit malas deh . Tapi malam nim aku merajinkan diri aku update jugak blog nim . Aku ta taw lha nak story pe , any idea ? Ta de idea kan ? huhu . Tape lha pandai-2 lha aku pikir nak update pasal pe , erm . Pasal merentas desa kat skola aku okea ta ? Law ta okea aku pe kesah , blog aku . Aku nyer pasal lha , hehe . Kdaa , lupekan :) Oke , aku nak story nim . First tyme dalam hidup aku , tyme merentas desa aku dapat jugak nombor . hehe . Happy weh ! Tapi kan walaupun dapat nombor tapi hadiah ta dapat , punyer letih lha aku berlari dengan kawan aku tapi ta dapat hadiah un ? hurm , sokey lha tuu . Tahun depan malas da aku nak berlari , buat letih aku je . Habis burn muke aku nehh , tape lha aku nak jage muke un . Taw aku ta cantik cam korang kan kan :) Aku baru nak upload pic mase merentas desa tapi camera kawan aku pulak kene format . Sedih weh , da lha banyak pic dalam tuu . Sayang giler sobsobsob :'( Tape lha nanti ade orientasi hostel taw , hehe . Best-2 ;) Tapi kan best ke tahun nim ha ? Aku takut ta best je , tahun lepas best giler tapi aku melepas . Grrr >< Sedih-3 ! Tape-2 , tahun nim mintak-2 lha best , aminnn :) hehe . Eyh babe , nak taw ta . Aku da ciap homework , hehe . Rajin ta aku ? #prasan siod >< Aku ta taw kenape aku rajin sangat buat homework , padahal slame nim aku yang paling malas nak buat homework . Da jadi form4 , kene lha buat sume tuu . Tahun depan da jadi FORM5 , grrr ! Tahun yang paling menakutkan >< SPM lagi , tapi an lepas SPM cuti panjang . Yay ! Tapi i wonder , nak buat pe mase cuti lame tuu . Mesti bosan nak mampus , law camni aa aku sanggup nak skola lagi . Sobobsob :'( Law skola best , dapat jumpe kawan-2 , dapat enjoy-2 and etc . Semakin besar semakin ta best kan ? Sape ade mesin mase ? Nak balik pade mase dulu-2 , huhu . Tapi boleh ke ? Setiap pe yang berlaku ade hikmahnye kan :) Kite harus redha menerimanye . Korang , taw ta aku tibe-2 je rindu kat arwah adik aku . Sedih lha :( Tyme aku pegy kubur dye mesti aku nak nanges , tapi aku habis cover tyme tu tamoe mak aku prasan . Yelar , arwah lha satu-2 nye adik laki dalam pamily aku . Sume oam happy mase taw mak aku bakal dapat baby boy . Sume oam memang nak sangat baby boy taw , aku lha yang paling happy mase mule-2 taw mak aku pregnant . Aku harap sangat mase tuu aku dapat adik laki , tapi da takdir yang adik aku akan pegy :( Sampai skunk aku ingat lagi muke adik aku , dye cute sangat . Muke dye mase tuu tenang je , dye ta sempat tengok dunie nim . Tape lha , dye akan tunggu mak aku di syurga nanti :) Name arwah Mohd Adam . What a cute name :) Huhu , malam nim jadi sedih pulak aku . K lha guys , aku da letih taip panjang-2 nim . Nanti ade mase aku update lagi okea :) Ade mase kite berjumpe lagi , bye readers :)

Kalau Korang Suke Hit Like

No comments: